Kørekort Bil

Find informationer omkring forløbet og vores priser på siden her.

Kørekort Bil

Sådan gør vi

Hos Citykøreskolen Vejle tilbyder vi teoriundervisning i både Vejle C (FDM-bygning) og i Bredballe. Holdene i Bredballe kører sideløbende med holdene i Vejle C, blot en anden ugedag.

Teoriundervisningen foregår ved personlig tavleundervisning fremfor at eleverne sidder ved hver sin computer og gennemgår teorien. Meget af vores undervisning foregår mundtligt og ved hjælp af tavle eller projektor.

Undervisningen tager ca. tre timer og foregår én dag om ugen. Køreskolen opretter løbende nye hold, så der skulle gerne være ét der passer til dig, uanset hvornår du vil starte i løbet af året.

Man må tidligst starte tre måneder før sin 17 års fødselsdag, så vær opmærksom på dette inden du tilmelder dig. Vi anbefaler at du tilmelder dig i god tid, da der kan være venteliste. Se evt. track record.

Kørekort bil

Pris: obligatorisk lovpakke plus 1 køreprøve: 13.975,-

Dette er med i prisen

Som du kan du se, indeholder vores pakkeløsning alt det, du skal igennem for at kunne tage et kørekort:

29 lektioner i teori (1 lektion varer 45 min.)

• 4 lektioner på lukket øvelsesplads
  • 4 lektioner i køreteknik/glatbane.
  • 16 lektioner i kørsel på vej
  • 1 køreprøve
  • Leje af bil til køreprøve

Der er gratis adgang til at øve teoriprøver på nettet.

Det samlede beløb til kørelærer betales således:

• 3975 kr. kort efter kursusstart
  • 5000 kr. ved teoriprøven
  • 5000 kr. + evt. ekstra køretimer ved køreprøven

Dette er IKKE med i prisen:

• Ekstra køretime koster 500 kr. og kan være en god idé. Langt billigere end at ikke bestå en køreprøve
  • Prøvegebyr til kommunen for teoriprøve og køreprøve kr. 1170,- (opkræves i e-boks)
  • Lægeerklæring (ca. kr. 4 -600,-) samt pasfoto
  • Lovpligtig Førstehjælp (ca. kr. 650,-) Bestil venligst snarest hos Inger Guldbrand mobil 31117100 eller tilmeld på denne hjemmeside.

ER DU KLAR TIL AT KOMME UD OG KØRE?

Vi hjælper dig gerne helt i mål med både kørekort til Bil eller MC.